SoMe-eksperter: Slik kan idrettsprofilene tiltrekke seg sponsorer De mener det finnes flere veier til målet ved hjelp av sosiale medier.
Weng om Johaugs SoMe-utspill: – Ikke meg å dele noe hele tiden Therese Johaug mener skiløperne må gi mer av seg selv i sosiale medier. Heidi Weng er uenig
Stjernen mener utøverne må gå i seg selv Skiforbundet har mistet flere viktige samarbeidspartnere på sponsorsiden. Nå etterlyser en av de største stjernene handling fra utøvernes side.
DHL Express utvider samarbeidet med Johaug & Co DHL Express har siden 2019 vært sponsor av menn elite. Nå girer selskapet opp og blir også synlige på landslagskvinnene i langrenn.
Går fra TV 2 til Statsbygg Sindre Vesterås Eitungjerde har fulgt Therese Johaug gjennom marerittet og lagd løpepodkast med bassisten fra OnkelP & De Fjerne Slektningene. Nå har han fått seg ny jobb.
Ove Sjøstrøm er fagansvarlig i et innholdsbyrå og dekker OL for Discovery Hopper mellom å jobbe redaksjonelt og kommersielt. Sier det er viktig å være åpen på hvilken hatt man har på.
PR-rådgiver mener hopplandslagets omdømme er skakkjørt Rune Brynhildsen mener håndteringen av Bråthen-konflikten og hoppguttas podkastepisode har svekket imaget ytterligere, og at det var på sin plass med en unnskyldning: – De hadde nok ikke et valg.
ANTI Hamar samarbeider med Hoka og Therese Johaug Hoka lanserer nytt samarbeid med Therese Johaug og inviterer samtidig folk inn i løpeuniverset RUN.
Johaug fortsetter samarbeid med hardt kritiserte Huawei – Dette er nok en sak som kan ødelegge renommeet hennes, sier omdømmeekspert Trond Blindheim.